جمعه, 10 فروردين 1403

با حضور دكترحميد حبشي كارشناس و مشاور مسائل اجتماعي جوانان جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد روز شنبه 30آبان ماه/94 برگزار گرديد .

در اين مراسم بعد از تلاونت اياتي از كلام ال... و پخش كليپ فعاليتهاي ستاد شاهد و امور ايثارگران حجت الاسلام حاج آقاعابديني نژاد مدير ستاد شاهد و امور ايثارگران دانشگاه ضمن خير مقدم به دانشجويان و مسئولين دانشگاه توضيحي درخصوص كانون علمي، فرهنگي ايثار دانشجويان شاهد و ايثارگرتوضيحاتي را بيان نمودند

سپس آقاي دكترحميد حبشي كارشناس و مشاور مسائل اجتماعي جوانان حول محور رسالت و تعهد دانشجويان شاهد و ايثارگر در قبال تداوم انقلاب به بحث وتبادل نظر پرداختند و بيان نمودند كه كساني به انقلاب نزديك تر هستند كه در راه آن زحمت كشيده اند و فرزندان شهدا و جانبازان سختي ها و مشكلات فراواني درراه انقلاب كشيده اند پس رسالت آنان حفظشعائرو ارزش هاي آن است و اين رسالت براي آنان تعهد آور است ودر تمام ابعاد اگر انسان از رزق الهي استفاده كند و رسالتي نداشته باشد در قبال پروردگار خود بايد پاسخ دهد .

در ادامه بحث ساختار رفتاري افراد را به انسان ذليل وعزيز تقسيم نموده و بيان نمودند، انسان ذليل ساختار رفتاري وابسته به نظرات ديگران دارد كه اين نظرات متعدد و متغيير است و در نتيجه تا زماني كه اجازه بدهيم ديگران ارامش و امنيت و كار ما را تحت تاثير قرار بدهند به خودمان اهانت كرده ايم.

در مقابل انسان عزيز كه داراي " من" هستند و رفتارشان را از من آغاز مي كند،من رو به معنويت، ظرفيت و وارستگي هدايت مي كند و نمونه انسان وارسته حضرت علي (ع) است

 اين جلسه با ذكر صلوات به كار خود پايان داد.

حاضرين در سايت

ما 269 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم