جمعه, 10 فروردين 1403

دیدار دکتر شیخ الاسلامی با خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهدمورخ 1/ شهريور /95  
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به  پاس قدردانی از مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران با دو خانواده از ایثارگران  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دیدار و از آنان تجلیل کرد. .

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : دکتر عباس شیخ الاسلامی در ادامه بازدیدهای خود  از خانواده معظم شهدا وجانبازان  که عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هستند ،  با حضور در منزل خانواده جانباز محمود زرين دل و غلامرضا درودي  با آنها از نزدیک دیدار و گفتگو کرد .
 
وی در این مراسم با قدردانی از تلاش همسران شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران  را وظیفه دانست و گفت : شهدا در راه  پاسداری ازاسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و ما هر کاری انجام دهیم نمی توانیم  گوشه ای از جانفشانی آنها را جبران نمائیم .
دکتر شیخ الاسلامی  با اشاره به اینکه ما  صبر و استقامت خانواده ی شهدا و جانبازان را ارج می نهیم ، ادامه داد : یکی از اهداف این جلسات شنیدن نظرات و انتقادات و حل مشکلات آنها در دانشگاه است .
وی بر جذب و اولویت استخدام  دانشجویان ممتاز دکتری  شاهد و ایثارگر به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  تاکید کرد و افزود : با توجه به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران دغدغه نظام و انقلاب را دارند ، بهتر می توانند به جامعه خدمت رسانی کنند .
 
حجت الاسلام عابدینی نژاد مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ابتدای این مراسم  با بیان اینکه کرامت و پاسداشت خانواده شهدا از آموزه های دینی ما است افزود :  شهیدان نزد خداوند جایگاه رفیع دارند  لذا تکریم خانواده های  آنان اجر و پاداش بسیاری دارد .
 
وی با بیان اینکه به همت دفتر  امور شاهد و ایثارگر دانشگاه ،  بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران برای اولین بار در واحد مشهد  توسط دکتر شیخ الاسلامی صورت می گیرد افزود : دیدار و دلجویی ، پیگیری وضعیت تحصیلی  و شنیدن مسائل و مشکلات احتمالی دانشجویان شاهد ایثارگر و البته  استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها در مدیریت دانشگاه  از مهمترین اهداف این بازدیدها است .
در پایان دکتر شیخ الاسلامی رییس  امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اهدای لوح تقدیر از همسر و فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردانی کرد.
 
هم اکنون حدود سه هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می کنند

حاضرين در سايت

ما 159 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم