پنج شنبه, 09 فروردين 1403

ديدار دكتر شيخ الاسلامي با خانواده دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد

دكتر شيخ الاسلامي با خانواده دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ديدار كرد

رييس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي با دو خانواده از شهدا و ايثارگراني كه فرزندان آنان دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد هستند، ديدار و از آنان تجليل كردند.

به گزارس روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد دكتر عباس شيخ الاسلامي در ادامه بازديدهاي خود از خانواده معظم شهدا و جانبازان واحد مشهد، با حضور در منزل خانواده شهيد محمدحسن نظر نژاد( بابا نظر) و جانبازمصطفي اسدي از نزديك با آنها ديدار و گفتگو كرد .

در اين ديدار دكتر سيخ الاسلامي رييس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، حجت الاسلام نصيري مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان، دكتر پيماني زاد معاون دانشجويي فرهنگي، حجت الاسلام عابديني نژاد مدير امور شاهد و ايثارگر واحد مشهد و كاشاني رييس بسيج دانشجويي واحد مشهد حضور داشتند.

شيخ الاسلامي با تكريم مقام شامخ شهدا و ايثارگران گفت: شهداو ايثارگران حق بزرگي به گردن ما دارند و ما هر چه تلاش كنيم حتي گوشه اي از رشادت هاي آنها را نمي توانيم جبران نماييم.وي دلجويي و ابراز ارادت به خانواده شهدا و ايثارگران را وظيفه همه دانست و گفت: هدف از اين جلسات حل مشكلات و مسائل دانشجويان شاهد و ايثارگر از نزديك است.

 وي با تاكيد بر اينكه براي ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بايستي خاطرات و رشادت هاي اين بزرگ مردان تاريخ انقلاب را در قالب هنر تئاتر به نمايش در آورد، افزود: بايد برخي از وصيت نامه هاي پر محتواي شهدا را در قالب فيلم تهيه و به جامعه ارائه كرد.

در اين بازديد حجت الاسلام نصيري نيز با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي انقلاب گفت: شهيدان بهترين الگو براي جوانان هستند لذا دانشجويان شاهد و ايثارگر نيز مي توانند الگوي ساير دانشجويان باشند. وي گفت: در همين راستا كنگره شهداي دانشگاه آزاد خراسان رضوي برگزار خواهد شد.

در اين دو بازديد، خانواده شهيد بابا نظر و جانباز مصطفي اسدي ضمن بيان خاطاتي، مسائل آموزشي و پژوهشي خود را با دكتر شيخ الاسلامي در ميان گذاشتند.

حاضرين در سايت

ما 83 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم