Portal Info
Travel

دستور العمل نقل و انتقالات پذيرفته شدگان ورودي سال تحصيلي 98-97 دانشگاه آزاد اسلامي 

با توجه به اعلام نتايج پذيرفته شدگان ورودي سال 98-97 دانشگاه آزاد اسلامي ، آن دسته از متقاضيان از بدو قبولي ( ماده 1 - 2 شيوه نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامي ) مي توانند از زمان نتايج تا تاريخ 97/6/25 نسبت به ثبت در خواست خود از طريق سامانه منادا monada.iau.ir اقدام و نتيجه خود را نيز از همان سامانه پيگيري نمايند . 

شايان ياد آوري است دانشجويان شاهد و ايثارگر متقاضي انتقال از بدو قبولي علاوه بر شرايط عمومي آيين نامه بايد حائز شرايط ذيل نيز باشند : 

1 - مشمول ماده 62 قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران باشند . ( فرزند و همسر شهيد، جانباز 25% درصد و بالاتر،فرزند و همسر آنان ، ازاده ، فرزند و همسر آزاده) . 

2 - انتقال فقط براي پذيرفته شدگان دوره هاي با آزمون امكانپذير است . 

3 - پذيرفته شدگان مشمول متقاضي نبايد به هيچ عنوان در واحد مبدا ثبت نام نمايند و بعد از ثبت در خواست در سامانه منادا و اعلام اتمام موفق در خواست در اين سامانه براي ثبت نام به واحد مقصد مراجعه نمايند 

4 - هر گونه در خواست انتقال از طريق ثبت در خواست منادا و در زمان تعيين شده قابل پيگيري و انجام مي باشد . در ضمن در صورت انجام شدن فرايند انتقال امكان لغو انتقال وجود ندارد. 

5 - پذيرفته شدگان شاهد و ايثارگر مشمول متقاضي انتقال از طريق شناسه انتخاب ( كد دسترسي به انتخاب رشته ) مي توانند ثبت نام خود را انجام و نتيجه را نيز از همان سامانه پيگيري نمايند. 

6 - انتقال تنها در صورت داير بودن كد رشته / گرايش ، سال ورود و دوره تحصيلي دانشجو در واحد مقصد امكانپذير مي باشد .

7 - انتقال از واحد الكترونيكي و برون مرزي به واحدهاي داخلي ممنوع مي باشد .

8 - انتقال از واحدهاي بين الملل به واحدهاي بين الملل و از خودگردان به خود گردان قابل انجام ميباشد . 

9 - پذيرفته شدگان متقاضي در صورت داير بودن كد رشته / محل در ديگر واحدهاي دانشگاهي تهران حتي الامكان از انتخاب واحد علوم تحقيقات خوداري نمايند . 

10 - دانشجويان شاهد و ايثارگر متقاضي ميهماني بايد از نيمسال بعد و برابر ضوابط و مقررات دانشگاه نسبت به ثبت در خواست در سامانه منادا اقدام نمايند. 

Rock music
Magical travel