جمعه, 31 فروردين 1403

دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه

در هفته بزرگداشت دفاع مقدس به پاس قدردانی از مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس ، سرپرست و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، با چهار خانواده ی  از  شهدا و ایثارگرانی که فرزندان آنان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هستند ، دیدار و از آنان تجلیل بعمل آورد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد :  در این دیدار که دکتر شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام فردوسی پور معاون فرهنگی و حجت الاسلام عابدینی نژاد مدیر امورشاهد و ایثارگر واحد مشهد حضور داشتند ،دکتر شیخ الاسلامی با تکریم  مقام شامخ شهدا و ایثارگران  گفت :  آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست  و ما امروز مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های آنهاهستیم                                    
وی با بیان اینکه تکریم و ارادت به خانواده های شهدا و ایثارگران  وظیفه همه ما است،  تصریح کرد : شهدا برای پاسداری ازدین و مملکت  از جان خود گذشتند وشهید شدند لذا امیدواریم گوشه ای از جانفشانی آنها را جبران کرده  و ادامه دهنده راه آنها باشیم .
دکتر شیخ الاسلامی  ضمن قدردانی از تلاش‌ها و کوشش های  همسران شهدا و ایثارگران  درپرورش و تربیت فرزندانشان ، تصریح کرد : فراهم کردن  آرامش و امنیت خانه جهت تحصیل فرزندان ازمدیریت خوب مادران است که  اقدامات آنها ستودنی است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشجویان شاهد و ایثارگر را به ادامه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تشویق کرد و گفت : شما بایستی با کسب علم و دانش همچون  پدرانتان برای کشور افتخار بیافرینید .             

وی ضمن حمایت از فعالیت‌های علمی پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان شاهد وایثارگر اظهار امیدواری کرد از علم و دانش آنها در راستای پیشرفت دانشگاه و جامعه به نحو احسن استفاده نمائیم .                                        
در این مراسم خانواده شهیدان سرتیپ مهدی سامعی قائم مقام عملیاتی لشگر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) ، شهید فضائلی ، شهید سید حسین حسینی جهانگیری و جانباز صفاتی ضمن بیان خاطراتی از این شهیدان ، مسائل تحصیلی خود را با دکتر شیخ الاسلامی در میان گذاشتند                                                                                         
در پایان این دیدار دکتر شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اهدای لوح تقدیر از همسر و فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تجلیل کرد .                                                                                                            

حاضرين در سايت

ما 73 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم