پنج شنبه, 09 فروردين 1403

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران

دانشجویان‌شاهد‌و‌ایثارگر‌بایستی‌مانند‌پدران‌شان‌الگو‌باشند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : دانشجویان شاهد و ایثارگر باید مانند پدرانشان‌الگو سایر دانشجویان باشند

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد :دکتر شیخ الاسلامی در دومین دیدارخود با خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که سه فرزند آنها در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ؛ گفت : آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست و آنها دین بزرگی به گردن ما دارند.
وی ضمن تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران ، اظهار داشت : تلاش می کنیم‌گوشه ای از جانفشانی‌آنها را جبران کرده‌و ادامه دهنده راه آنها باشیم .
دکتر شیخ الاسلامی خانواده شهدا و ایثارگران را سرمایه های کشور دانست و گفت : دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه ماست.
سرپرست واحد مشهد ضمن قدردانی از تلاش‌ها و کوشش های‌همسران شهدا و ایثارگران درپرورش و تربیت فرزندانشان ، تصریح کرد : فراهم کردن‌محیط گرم و آرامش بخش‌خانه جهت تحصیل فرزندان ازمدیریت خوب مادران است که‌این اقدامات ستودنی است.
وی اظهار امیدواری کرد : همانطور که شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس الگوی ایثار ، مقاومت و شجاعت و ... درجامعه هستند ، فرزندان آنان نیز الگو سایر دانشجویان در دانشگاه باشند .
حجت الاسلام عابدینی نژاد مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در ادامه با بیان اینکه پیشرفت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر از برنامه های مهم دانشگاه است افزود : دیدار ریاست دانشگاه با خانواده دانشجویان‌شاهد و ایثارگرو حل مسائل و مشکلات آنها نیز در همین راستا صورت می پذیرد .
وی اظهار داشت : برگزاری کلاسهای بنیه علمی و کارگاههای اموزشی و ارائه مشاوره نیز در هیمن خصوص ویژه این دانشجویان در دانشگاه برگزار می گردد .
در این دیدار خانواده ی شهید محمد علی براتی و خانواده ی ایثارگر غلامحسین عرفانیان و یوسفی کاخکی که سه فرزند آنها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند ، مسائل تحصیلی خود را با دکتر شیخ الاسلامی در میان گذاشتند .
در پایان مراسم دکتر شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اهدای لوح تقدیر از همسر و فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تجلیل کرد


 

حاضرين در سايت

ما 64 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم