جمعه, 10 فروردين 1403

برگزاری اولین  نشست هم اندیشی مدیران ستاد شاهد و ایثارگران استان خراسان رضوی با رئیس ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه

اولین نشست هم اندیشی مدیران ستاد شاهد و ایثارگران استان خراسان رضوی با رئیس ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهندس احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  در این نشست با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) نه تنها فرزند، دختر، خواهرو مادر شهید، بلکه بزرگترین ایثارگر در تاریخ اسلام بودند که امروز ما به ایشان افتخار می کنیم و امیدواریم با سرلوحه قرار دادن این الگوی در کارهایمان، خداوند توفیق خدمت کردن به خانواده شاهد و ایثارگر را از ما سلب نکند.

وی خطاب به مدیران شاهد و ایثارگر گفت: ساختار سازمانی ستاد شاهد و ایثارگر باید مورد توجه قرار گرفته و در اولویت برنامه ها باشد که شکل منظمی بخود بگیرد.

مهندس صالحی با انتقاد از اینکه مدیران شاهد و ایثارگر در کنار این پست، پستهای دیگر به آنها واگذار شده است، اظهار داشت: خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر توفیق و وظیفه ای است که باید دغدغه ما باشد و بتوانیم به بهترین نحو به آنها خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در ذیل مرکز شاهد وایثارگر قرار گرفته است، تصریح کرد: کارکرد اصلی این قرارگاه محرومیت زدایی و کمک و خدمت رسانی به هموطنان در حوادث غیر مترقبه از طریق بسیج امکانات دانشگاه است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بر ایجاد بانک اطلاعاتی در دفاتر ستاد شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی تاکید کرد و گفت: بروز بودن اطلاعات دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دراین بانک می تواند نقش مهمی در تصمیمات مسئولین ایفا نماید، از این رو در ایجاد این سایت کوشا باشید.

وی؛ برگزاری گردهمایی سالانه مدیران امور شاهد وایثارگران واحدهای دانشگاهی ، برنامه بازدید ونظارت از وضعیت دفاتر امور شاهد وایثارگران واحدهای دانشگاهی در طول سال، برنامه ریزی و راه اندازی مرکز مشاوره و مددکاری در واحدهای دانشگاهی ویژه جامعه شاهد و ایثارگران و... را از برنامه های سالانه این ستاد عنوان کرد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابوالحسن سلطانی مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن خیر قدم با اشاره به حدیثی گفت: خداوند می فرماید: ای شهید من جانشین تو در خانواده هستم، بنابراین هر کس خانواده شهید را راضی کند گویا خدا را راضی کرده است.

وی افزود: ما وظیفه داریم به خانواده شهدا و ایثارگران کمک و خدمت کنیم .

در این نشست مدیران ستاد شاهد و ایثارگران استان خراسان رضوی به بیان مسائل و نظرات خود درخصوص برنامه های مختلف ستاد شاهد و ایثارگر پرداختند و در این رابطه بحث وتبادل نظر کردند.

حاضرين در سايت

ما 92 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم