Portal Info
Travel

۱۸ خرداد؛ آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویي دانشگاه آزاد اسلامي دستورالعمل آغاز روند اجرايي نقل و انتقالات دانشجويي براي نيمسال اول ۹۹-۹۸ را به روساي استان ها، واحدها، مراکز آموزشي و معاونت آموزش‌هاي عمومي و مهارتي (سما) دانشگاه ابلاغ کرد.

دکتر کلانتری در این دستورالعمل آورده است: ثبت درخواست های نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ ۹۸/۳/۱۸ تا ۹۸/۴/۱۸ از طریق سامانه منادا به آدرس http://monada.iau.ir انجام می‌شود.

در این دستورالعمل تأکید شده واحدهای دانشگاهی جهت راهنمایی صحیح دانشجويان متقاضي بايد ضمن ارائه مشاوره توسط مسئولان ذيربط، مفاد شيوه‌نامه و ابلاغيه ميهماني دائم دانشجويان دختر را در معرض ديد دانشجويان قرار دهند.

براساس این دستورالعمل، برای آن دسته از دانشجویانی که از بدو پذیرش با توجه به شرایط شیوه نامه نقل و انتقالات به واحد دانشگاهي مقصد ميهمان دائم هستند، ضرورتي براي ارسال ليست دروس در هر ترم توسط واحد دانشگاهي مبدأ نيست و واحد مقصد مي تواند پس از اخذ تأييد مطابقت سرفصل دروس با واحد مبدأ نسبت به ارائه دروس اقدام کند.

همچنین در صورت صدور مجور میهمانی یک ترم برای دانشجویان دکتری تخصصي، اخذ رساله امکان‌پذير نيست و دانشجويان دکتري تخصصي موظفند رساله خود را در واحد مبدأ اخذ کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ در صورت صدور مجور میهمانی برای دانشجویان دکتری تخصصي متقاضي گذراندن امتحان جامع، تأييد مجوز براساس شرايط متقاضي و منطبق با سوابق تحصيلي و آموزش دانشجو صرفاً توجه کميسيون موارد خاص نقل و انتقال دانشجويي سازمان مرکزي دانشگاه امکان‌پذير است. لذا واحدهاي دانشگاهي بايد جهت اخذ مجوز امتحان جامع براي هر متقاضي به همراه ارسال سوابق تحصيلي با اداره کل امور دانشجويي دانشگاه مکاتبه کنند.نيمسال اول 

Rock music
Magical travel