پنج شنبه, 09 فروردين 1403

برگزاری مسابقه سراسری جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد
برگزاری مسابقه سراسری جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر نصیرزاده از برگزاری مسابقه سراسری «جهاد، ایثار و شهادت» توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال جاری خبر داد.

نصیر زاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری «جهاد، ایثار و شهادت» توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این مسابقه در دو بخش ادبی (نثر ادبی، شعر و داستان کوتاه) و بخش هنری (نقاشی، طراحی پوستر، نماهنگ و عکس) برگزار می شود.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت جلوه های ایثار، ثبت وقایعی که در جامعه و محیط اطراف به نوعی با یکی از جلوه های ایثار مرتبط است، ثبت خاطرات ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم و ثبت خاطرات خانواده و اطرافیان از زندگی روزمره ایثارگران ازجمله موضوعاتی است که باید تا تاریخ یکم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه دائمی سازمان مرکزی اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شود.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسابقه سراسری «جهاد، ایثار و شهادت» تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دوره اول این مسابقات در سال 94 در واحد کرمانشاه برگزار شد و دوره دوم نیز تا پایان سال در یکی دیگر از استان های کشور خواهد شد.
وی افزود: در این مسابقه مطابق آیین نامه بهترین ها انتخاب شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.
راه اندازی کانون های علمی و فرهنگی در واحدهای دانشگاهی
نصیرزاده با بیان اینکه درخواست راه اندازی کانون های علمی و فرهنگی در واحدهای دانشگاهی در سطوح دانشجویی، اساتید و کارکنان از برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: آمادگی لازم برای راه اندازی این کانون ها وجود دارد و هدف از آن، اجتماع جامعه دانشگاهی شاهد و ایثارگر در قالب یک کانون فرهنگی و علمی است. در این کانون ها مسابقات فرهنگی و علمی برگزار شده و محل رجوع دانشجویان برای فعالیت های مختلف ایثار، شهادت و ترویج فرهنگ آنهاست.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انجام برنامه ها، شکل گیری، فعالیت و رصد این کانون ها توسط دفاتر ایثارگران در واحدهای دانشگاهی انجام می شود، گفت: کانون اساتید و کارکنان نیز با هدف ارائه کارهای علمی و فرهنگی، نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کنند تا اساتید و کارکنان بتوانند یکدل و در کنار یکدیگر فعالیت های خود را برای خدمت به جامعه دانشگاهی انجام دهند.

حاضرين در سايت

ما 28 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم