Portal Info
Travel

دستورالعمل نقل و انتقالات و تغيير رشته/گرايش دانشجویان شاهد و ایثارگر برای نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96

مقدمه : 

از جمله اهداف اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ،خدمات رسانی به خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران ازجمله انتقال و یا میهمانی آنان به محل سکونت و زندگی خودشان ( بوم ) می باشد. هرچند انتقال محل تحصیل دانشجویان طی یک فرآیند خاصی صورت می پذیرد اما به لحاظ اهمیت حفظ انسجام خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ، این امر در اولویت قرار دارد و به همین منظور سیاست بومی سازی این عزیزان در صدر برنامه های این دانشگاه قرار دارد و نقش مهمی نیز در تسهیل روند آموزش و تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد .

1 - مشمولان :  

الف ) بر اساس ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل :

ب)  سایر ایثارگران شامل :

2 – انتقال و میهمان :

زمان بندي ثبت درخواست:

از تاریخ 25/9/96 تا 10/10/96 و با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات (منادا )معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی : www.monada.iau.ir  

مدارك مورد نياز ایثارگری برای بارگزاري در سامانه :

الف : فرزند و همسرو پدر و مادر شهيد: كارت شاهد(پشت و رو) يا معرفي نامه بنياد شهيد و امور ايثارگران به همراه صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو.

ب : آزاده،جانباز 25درصد و بالاتر و فرزند و همسر آنان: كارت جانبازي و آزادگي(پشت و رو) يا معرفي نامه بنياد شهيد و امور ايثارگران به همراه صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و ايثارگر.

ج : جانباز5درصد تا 24درصد، فرزند و همسر آنان: معرفي نامه بنياد شهيد و امور ايثارگران به همراه صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و ايثارگر.

د – رزمنده:كارت ايثار یا معرفی نامه از یگان مربوطه برای رزمندگان بالاي6ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه به همراه صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و رزمنده.

ه :  برادر و خواهر شهيد: معرفي نامه از بنياد شهيد به همراه صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و پدر يا مادر.

تبصره : در صورت داشتن توضيحات بارگزاري صفحه آخر شناسنامه نيز الزامی است.

شرایط و ضوابط :

3 - تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توام با تغییر رشته گرایش :

نحوه پاسخگویی :  

اعلام نتایج :

یادآوری :  

اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی

Rock music
Magical travel