جمعه, 31 فروردين 1403

بسم الله الرحمان الرحيم

روز قدس روز حيات اسلام است. امام خميني (ره)

روز قدس روز شادماني مجاهدان بدر واحد و خيبر است.

روز قدس مردگان را حيات مي بخشد و خفتگان را بيدار مي كندو بيداران را اميد مي دهد. روز قدس روز حيات دوباره دين محمد(ص) و روز مرگ استكبار و صهيونيسم است.

روزي كه يادگار امام مجاهدان خميني كبير و ياران خستگي ناپذير او است و در يك كلام " روز قدس روز اسلام است"

اكنون كه دشمنان اسلام با اجراي برنامه هاي شوم در جهان اسلام به گمان خود ريشه نهضت اسلامي فلسطين را خشكانده و جنايات بي شمارخود در عراق،يمن، فلسطين، لبنان، بحرين و در جاي جاي دنياي اسلام را با قساوت و وقاحت شدت بخشيده اند و به واقع بيش از يك ميليارد مسلمان را مرده مي پندارند، كجايند عاشقان خميني (ره) و شيفتگان اسلام و انقلاب تا با فرياد دشمن كوب خود فتنه گران را نوميد و سرافكنده سازند و با حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس دشمنان رياكار ملت ايران را در مورد تحليل هاي خصمانه و ابلهانه، بوق هاي تبليغاتي شان خجالت زده نمايند همانان كه كشتار ده ها هزار مسلمان بي دفاع را در فلسطين و يمن و بحرين.... به راحتي تحمل مي كنند.

مردم شريف و مسلمان ايران خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران كه هميشه در دفاع از مظلومين جلو دار بوده ايد اينك چشم جهانيان در روز قدس به دقت نظاره گر رفتار شماست حضور انبوه و با صلابت شما، نيك مردان عالم را شادمان و بد كاران را مايوس مي كند و خواب هايي را كه دشمن براي آينده نظام اسلامي ما ديده است آشفته مي سازد، تجربه چند ساله انقلاب نشان داده است كه بهترين راه بي اثر ساختن هجوم فرهنگي دشمن در همه زمينه ها وارد شدن شما با گام هاي استوار به صحنه دفاع از انقلاب است . لذا در راهپيمايي عظيم و باشكوه روز قدس مردم غيور و انقلابي ايران، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي امام خميني (ره) و لبك گويي به بانگ پرخروش رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي همبستگي خودرا با ملت مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام و با فريادهاي پرطنين مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل ثابت خواهند كرد كه تا محو نظام سلطه استكبار دشمن اصلي خود را از ياد نخواهند برد.

ستاد شاهد و امور ايثارگران

دانشگاه آزاد اسلامي مشهد

 

 

حاضرين در سايت

ما 75 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم