Portal Info
Travel

 

مدير ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد
پيشرفت تحصيلی فرزندان شاهد و ايثارگران در دانشگاه ها از اهداف نظام است
مدير ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد گفت :  پيشرفت تحصيلی فرزندان شاهد و ايثارگران در دانشگاه ها از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است .
به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد : حجت الاسلام عابديني نژاد در نشست رابطين ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در اتاق شورا سازمان مركزي با بيان اينكه همه ما در قبال شهدا مسئوليم افزود : بايد با ارائه راهنمايی و مشاوره توسط اساتيد و انجام حمايت های مادی و معنوي در راستاي پيشرفت تحصيلي فرزندان شاهد و ايثارگر بكوشيم

وي با اشاره به اينكه  پيشرفت تحصيلی فرزندان شاهد و ايثارگران در دانشگاه ها از اهداف نظام است تاكيد كرد : طرح استاد مشاور دانشجويان شاهد و ايثارگر ، به منظور شناسايي  زمینه های آسیب پذیر و بررسي مشکلات آموزشی و رفع موانع آن در جهت رسيدگي به امور تحصيلي دانشجويان در واحد مشهد در حال انجام است .
مشاور رياست دانشگاه ادامه داد : با توجه به اينكه هدف كلي اين طرح بهبود وضعيت آموزشي ، فرهنگي و اجتماعي دانشجويان است ، در هر يك از دانشكده هاي  واحد مشهد يك رابط جهت نظارت بر روند تحصیلی دانشجویان وجود دارد بطوريكه دانشجويان نيازمند به مشاوره را به استاد مشاور معرفي مي كنند .
عابديني نژاد برگزاري كلاسهاي تقويت بنيه علمي ، انجام اردوهاي تفريحي فرهنگي و ... را از اقدامات ستاد شاهد و ايثارگر واحد مشهد  در راستاي اجراي طرح فوق عنوان كرد .
در اين جلسه هريك از رابطين ستاد شاهد و ايثارگر در خصوص اجراي بهتر و موفق تر  اين طرح به بيان نقطه نظرات خود پرداختند .


 

Rock music
Magical travel