پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 

درجلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت علوم صورت گرفت :
بررسي شرایط پرداخت شهریه تحصیلی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال۹۲
شرایط پرداخت شهریه تحصیلی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال ۹۲ در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام موذنی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این جلسه، اظهار داشت: در این نشست، راهکارهای تحقق بند 95 و 96 قانون بودجه سال 92 در رابطه با دانشجویان شبانه، علمی کاربردی و پیام نور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسهیل در تحصیل این دانشجویان و فارغ التحصیلی آنان اقدامات لازم را انجام دهد.
موذنی اظهار داشت: همچنین کارگروه مشترکی از بنیاد و وزارت علوم راهکارهای اجرایی آن را بررسی و جهت اتخاذ تصمیم به جلسه آتی ستاد گزارش خواهد داد تا  بنیاد از نیمسال اول سال تحصیلی 92-93 شهریه این دانشجویان را پرداخت کند.
معاون فرهنگی بنیاد تصریح کرد: در ارتباط با دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای پردیس و بین الملل بر مبنای توافق حاصله و مصوبه شورای طرح و برنامه شاهد، بنیاد آمادگی دارد بر مبنای این مصوبه 25درصد سهم خود را به دانشجویان بپردازد و لازم است ساز و کار اجرایی آن در دانشگاههای دولتی در وزارت علوم انجام شود.
همچنین حسین شهرکی پور مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با پیش نویس آیین نامه جدید تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به تغییر آیین نامه آموزش دانشجویان ضروری بود برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تسهیلات آموزشی خاص این عزیزان آماده سازی شود.
وی تاکید کرد: در جلسه آتی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر آیین نامه جدید نهایی و تصویب شود و قبل از آغاز سال تحصیلی این آیین نامه به دانشگاهها برای اجرا ابلاغ خواهد شد


 

حاضرين در سايت

ما 30 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم